مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-19سياسي

بازرسی به موضوع خروج  10 هزار میلیارد تومان توسط شرکت ملی مس از استان ورود کنند


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس قانون پول شرکت های دولتی و خصولتی باید در استان باشد و از این رو دستگاه قضایی باید به براورد سرمایه واقعی و نیز میزانی که در بانک های استان است، - ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس قانون پول شرکت های دولتی و خصولتی باید در استان باشد و از این رو دستگاه قضایی باید به براورد سرمایه واقعی و نیز میزانی که در بانک های استان است، ورود کند و دادستان نیز عاملان این اقدامات را پای میز محاکمه بیاورد.

محمدمهدی زاهدی در نشست مشترک شورای قضایی با مجمع نمایندگان استان کرمان بر لزوم ورود جدی دستگاه قضایی با مفسدین و پشتیبان های آنها تاکید کرد و گفت: انتظار داریم دادستان و سازمان بازرسی به موضوع خروج 10 هزار میلیارد تومان توسط شرکت ملی مس از استان ورود کنند.

زاهدی افزود: براساس قانون پول شرکت های دولتی و خصولتی باید در استان باشد و از این رو دستگاه قضایی باید به براورد سرمایه واقعی و نیز میزانی که در بانک های استان است، ورود کند و دادستان نیز عاملان این اقدامات را پای میز محاکمه بیاورد.

وی بر اجرای مسئولیت های اجتماعی شرکت های بزرگ اقتصادی استان نیز تاکید کرد و ادامه داد: نظارت بر نحوه واگذاری پروژه ها، حقوق و مزایای پرداختی در برخی شرکت ها، ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی به موضوع خروج  10 هزار میلیارد تومان توسط شرکت ملی مس از استان ورود کنند

بازرسی به موضوع خروج  10 هزار میلیارد تومان توسط شرکت ملی مس از استان ورود کنند